FANDOM

Izzy
Sezon I :

Brak

Izzy
Postać Izzy
Płeć Kobieta
Kolor włosów Rude
Kolor oczu Zielone
Miejsce LOATP: 7
Przyczyna eliminacji Przegłosowana
liczba odcinków LOATP: LOATP04
Wrogowie Noah , Cherry , Dawn ,

Juliet - ( Prawdopodobnie )

kumple Gwen , Heather ,
Przezwiska Izzy , ciota Izzy ,
Aktor Bartek Szulc - Izzy

Osobowość:

Letni Obóz Axela Totalnej Porażki

Izzy jest oddana swojemu sojuszowi , jest trochę nieśmiała Widać że potrafi mieć chęć do zemsty jeżeli ktoś na to zasługuje .

Letni Obóz Axela Totalnej Porażki

W 1 odcinku nie przedstawia się , następnie nie należy do żadnego sojuszu tworzy własny sojusz #KFC prawdopodobnie w Quizie nie odpowiedziała również na żadne pytanie . Po wyzwaniu Izzy dołączyła do sojuszu Zgrabnych Wilków , głosowała na Noaha . Dostała przedprzedostatnia piankę .

W 2 odcinku jest na spotkaniu sojuszu , głosuje najpewniej znowu na Noaha . Jest zagrożona , po mimo że nie dostała głosu .

W 3 odcinku nie głosuje na nikogo kto ma opuścić pokój ale odpada jako czwarta . Niewiadomo na kogo głosowała ale była zagrożona z Gwen

W 4 odcinku była również zdziwiona o sekretnym sojuszu Noaha i Dawn . sądziła że dziś odpadnie . Dawn jej w tym pokoju . Głosowały na nią ponieważ myślały że Cara użyła serum , mimo to była zdzwiona że odpadła bo uważała że należy do najpotężniejszego sojuszu . Izzy mimo że należała do sojuszu wymierzyła karę od siebie i zarówno duchowo od Gwen , dała serum czarności do wypicia Dawn . Izzy nie żałowała że to zrobiła .

W 6 odcinku zostali zrzuceni wszyscy uczestnicy na Dawn w tym Izzy .

W 7 odcinku jak każdy miał opisać zawodnika opisała Juliet ją tymi słowami : byłaby naprawdę fajna z serum dziczy , ogolnie to mam neutralne do niej uczucia . Zoey opisała że jest świetną osobą i trochę szaloną i lubi ją jak siostrę . Heather było szkoda że na nią zagłosowała przez intrygę z Dawn i umiała się z nią dogadać . na to Izzy czyli to jest ich zdanie ? bo nie ogarnęła . powiedziała że wywala Juliet .

W 8 odcinku wraz z Widownią powiedziała że Dawn cuchnie i mówi że ile razy ma mówić że Eliminacja Izzy to była pomyłka . Dała im za zadanie by zrobić suknie balową ale żadna jej nie zrobiła . Była w szoku jak dowiedziała się że Jeanine zabrała milion wraz z innymi potem się teleportowały do niej by uciec przed Nicole .

Ciekawostki:

Informacje : 

Izzy
Relacje Wszyscy
Inne Zgrabne Wilki
Wyeliminowana z Letniego Obózu Axela Totalnej Porażki
Wcześniej Odcinek Kolejny
Gwen LOATP04 Noah

Galeria: